lørdag den 15. maj 2010

For all the Lads out there!






Er der overhovedet nogen tekst i dette indlæg, har du måske tænkt?
Ja, det er der, men Liams tøj, Pretty Green, er SÅ cool, at det fortjener at blive set.

Her I hjemmet har vi en gigantisk forkærlighed for alt, hvad der er engelsk.
Jeg er ekspert i engelsk mode, shopping, celebreties, gossip og alt i den classy, tunge ende :-). Michael er ekspert på musikken, og introducerer mig ofte for musik jeg aldrig selv ville have fundet. Det var da også ham, der sidste år gjorde mig opmærksom på Pretty Green.

Så mangler vi bare scooteren
Pretty Green er kvalitetstøj, der minder meget om noget der er lavet før, fx af Fred Perry.
Det er en opdateret udgave af gamle klassikere, som går helt tilbage til den lidt stramme Mod-60'er- stil - men nu med en aura af Rock'n roll.

Liam har ikke helt selv designet tøjet, og sidder heller ikke selv og syr knapper i, men han har været inde over det hele. Det er lidt i den dyre ende, men for dælen det er lækkert!
Køb et fedt tørklæde, en Harringtonjakke, en polo t-shirt eller, eller, eller...
Se mere og køb på www.prettygreen.com . Jeg venter bare på en kollektion til kvinder...




PS
Noah (8 år) har selvfølgelig også været i London. Da vi forleden sad om talte om dejlige, varme steder vi kunne tage hen på sommerferie, sagde han: "Kan vi ikke tage til London?"
Opdraget godt, er han :-)


Få et garderobetjek, shopping eller makeover. Book stylist og personal shopper Judi Lund Finderup på www.stiltjek.dk

1 kommentar:

  1. Får lige at vide i min øresnegl, at tøjet kan købes i Mentor, Hyskenstræde 12 i KBH.

    SvarSlet